نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: قدرت ملی و خانواده مستحکم در پیوند با یکدیگر هستند

 

پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز  :


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

قدرت ملی و خانواده مستحکم در پیوند با یکدیگر هستند / بدخواهان برای ایجاد تزلزل در بنیان خانواده سالم و قرآنی دسیسه چیده اند

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش ائمه جمعه شمالغرب کشور در تبریز گفت: قدرت ملی و خانواده مستحکم در پیوند با یکدیگر هستند.

قدرت ملی و خانواده مستحکم در پیوند با یکدیگر هستند / بدخواهان برای ایجاد تزلزل در بنیان خانواده سالم و قرآنی دسیسه چیده اند

به گزارش ائل، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم در همایش ائمه جمعه شمالغرب کشور در تبریز گفت: قدرت ملی و خانواده مستحکم در پیوند با یکدیگر هستند و گسترش  خانواده های سالم در کشور،  راه نفوذ بر دشمنان و بدخواهان را خواهد بست.

وی خانواده اشباع از اخلاق ، عاطفه و دیانت را از شاخص های خانواده موفق برشمرد و تصریح کرد: در چنین خانواده ای فرزندان صالح تربیت یافته و جامعه به سوی آرامش سوق می یابد.

امام جمعه تبریز خانواده امیرالمومنین امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) را خانواده مطلوب قرآنی دانست  و افزود: با تدبر در چنین خانواده ای می توان به اساس خوشبختی کانون خانواده موفق پی برد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  یک رنگی ، قدردانی و گذشت را از دیگر برجستگی های خانواده اسلامی برشمرد و گفت: در خانواده قرآنی حدود مشخص است و در اختلافات حریم های اخلاقی رعایت می شود.

نماینده ولی فقیه در استان  با بیان اینکه بدخواهان برای ایجاد تزلزل در بنیان خانواده سالم و موفق قرآنی دسیسه چیده اند؛ خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ماست که فرهنگ جامعه مطلوب اسلامی را بیش از پیش در جامعه بپرورانیم تا اجتماعی عاری از گناه و انحطاط را ایجاد کنیم.

گفتنی است همایش دو روزه ائمه جمعه شمال غرب کشور با محوریت مبانی تحکیم خانواده اسلامی با شرکت نمایندگانی از استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،کردستان و گیلان در تبریز برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: