نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: فقط مجری فرامین و خط رهبری هستیم/ نباید اجازه دهیم دیگران برایم
 
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
فقط مجری فرامین و خط رهبری هستیم/ نباید اجازه دهیم دیگران برایمان نسخه بپیچند/ با وحدت می‌توان مشکلات بزرگ را حل کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت:روحیه نفرت از استکبار نباید فروکش کند بعضی‌ها در تلاش هستند این نفرت را کاهش و یا از بین ببرند، چیزی که باید از بین برود استکبار است، نباید اجازه دهیم دیگران برایمان نسخه بپیچند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌السلام محمدعلی آل‌هاشم  بعداز ظهر امروز در همایش ائمه جمعه شهرستان‌ها و بخش‌های استان اظهار داشت: بنده ۹ سال با حکم رهبری در خدمت ارتش کشور بوده و همواره مورد عنایت معظم له قرار گرفتم بار دیگر لطف ایشان شامل حالم شده و به عنوان سرباز ولایت عهده‌دار نمایندگی ایشان در آذربایجان‌شرقی شدم.

وی افزود: مجدداً از زحمات ۲۲ ساله آیت‌الله مجتهد شبستری تشکر می‌کنم، ۲۲ سال هدایت منطقه حساس با موقعیت بین‌المللی و ویژه‌گی‌های خاص کار بسیار سخت و طاقت‌فراسایی بود. 

آل هاشم خاطرنشان کرد: دشمنان، عزت علما و پیشرو‌های انقلاب را هدف گرفته‌اند، از این رو  باید دست در دست هم داده و این عزت را حفظ کنیم و این رسالت من و شماست.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: بنده به عنوان نماینده حضرت آقا در این استان منصوب شده‌ام و به هیچ حزب و جریان سیاسی تعلق نداشته و فقط فرمان رهبری را اجرا می‌کنم.

وی اظهار کرد: درب بیت امام جمعه تبریز به روی همه باز است  و به حرف همه گوش می‌کنیم، ولی این به این معنی نیست که هر کسی آمد و هر حرفی زد، اجرا شود چرا که ما فقط مجری فرامین و خط رهبری هستیم.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هرکس اصول ولایت فقیه و ولی فقیه را قبول کند با هر تفکر سیاسی برای ما محترم است، شخص ولی فقیه نقطه مشترک وحدت است  و وحدت با محوریت ایشان عملی خواهد بود.

وی با بیان اینکه  به فرمایش امام خمینی (ره) ما ایران را برای اسلام می‌خواهیم نه اسلام را برای ایران اذعان داشت: خواستار عنایت ائمه محترم جمعه به تحکیم مبانی اسلامی در شهرستان‌ها و بخش‌ها هستیم.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: روحیه نفرت از استکبار نباید فروکش کند بعضی‌ها در تلاش هستند این نفرت را کاهش و یا از بین ببرند، چیزی که باید از بین برود استکبار است، نباید اجازه دهیم دیگران برایمان نسخه بپیچند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: در بحث ولایت فقیه هیچ‌کس به اندازه امام راحل دفاع نکرده‌اند، در حال حاضر هم مقام رهبری از این جایگاه حراست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بر همه ما واجب است تا هم از جایگاه ولایت فقیه و هم از شخص ولی فقیه دفاع کنیم، گفت: نظام اسلام برای خدمت به مردم است و من نیز اعلام می‌کنم همواره در کنار شما هستم.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تمام مشورت‌ها را گوش خواهم داد و هیچ‌کس انتظار نداشته باشد هرچه پیشنهاد دادند مورد قبول قرار گیرد، هیچ فردی از مشورت گرفتن بی‌نیاز نیست و ما هم به مشورت‌های شما نیاز داریم.

وی با بیان اینکه من در خدمت شما و مردم استان هستم و همه باید جهت اعتلای فرهنگی تلاش کنیم، گفت: وحدت مردم از وحدت روحانیت نشأت می‌گیرد، با وحدت می‌توان مشکلات بزرگ را حل کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: