تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر وحدت علم
تاريخ : دو شنبه 25 تير 1396برچسب:, | 17:38 | نویسنده : admin
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: وحدت بین آحاد مردم از وحدت در صفوف علما سرچشمه میگیرد.

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر وحدت علمابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم صبح امروز در همایش ائمه جمعه استان به اشاره به تلاش های دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف جایگاه علما در بین مردم گفت: روحانیون متعهد به نظام اسلامی همواره مورد هجمه بدخواهان بوده اند.
امام جمعه تبریز ترویج روحیه استکبار ستیزی و کمک به گسترش پیوند نظام و مردم را از جمله رسالت های ائمه جماعت عنوان کرد و گفت: مردم بدانند که نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به آنان روی کار آمده است.
وی با تاکید بر لزوم تلاش برای تقویت جایگاه علما افزود: در این مسیر نیازمند همدلی و وحدت جمعی تمامی ائمه جماعت استان هستیم.
وی با اشاره به اهمیت سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تبیین این سیاسیت ها از طرف ائمه جماعت برای عموم را خواستار شد.
نماینده ولی فقیه در استان جلوگیری از اسراف،استفاده از ظرفیت های سیستم بانکی برای ایجاد اشتغال،فرهنگ سازی برای مصرف کالای با کیفیت داخلی و کمک به خصوصی سازی اقتصاد را از مصادیق سیاسیت های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی و کمک به ایجاد اشتغال بتوانیم گرهی از مشکلات اقتصادی کشور را باز کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: