پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی برای مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه عاشورا

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز  :

پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز برای مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه عاشورا
چه سعادت زیبایی دارد سرداری از جنس عاشورا ، که خستگی روزهای سخت نبرد عملیات خیبر ؛ درد زخم های طلائیه و روزهای طولانی اسارت را با خدمتی صادقانه، مجاهدتی جانانه و پرثمرش در لشکر همیشه جاوید آقا مهدی باکری از تن و روح میزداید.

تربیت یافته مکتب حسینی و بزرگ شده مکتب خمینی از خیل بی‌شمار مجاهدان فی سبیل الله و عاشورائیان سال‌های آتش و خون ، نقش آفرین روزها و سالهایی است که مام میهن با داغ بر سینه یاران سفر کرده این سرباز مخلص ولایت ، به آرامش و امنیت بیشتر نیاز دارد.
سردار عاشورائیان #غلام_عسگر_کریمیان شما یکی از فرزندان صدیق انقلاب اسلامی مان هستید که کارنامه درخشان تان ،در جهت استحکام قابلیت‌های دفاعی و توانمندی‌های نیروهای مخلص لشکر عاشورا، با شهد رضایت‌مندی مراد و مقتدای‌مان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز مهر تایید بر خود دارد.
و حال بر ماست، نقش ارزنده و انکارناپذیر جنابعالی را در توانمندسازی و ارتقاء سطح آمادگی دفاعی در مقابل تهدیدات و به تبع آن اقتدار سپاهیان لشکر عاشورا و نیز پاسداشت حماسه‌های دفاع مقدس و نشر و گسترش فرهنگ ایثار ارج بنهیم.
اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را به پاس ۵۱  ماه تلاش نستوه و بی‌دریغ و مخلصانه شما در آذربایجان شرقی تقدیم داشته و از خداوند قادر متعال توفیق روزافزون‌تان را در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف ) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی )مسئلت دارم.
در پایان انتصاب شایسته سردار #عابدین_خرم از یادگاران دوران دفاع مقدس که  از امروز فرماندهی سپاه عاشورا را برعهده می‌‌گیرد از صمیم قلب تبریک عرض می نمایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

سیدمحمدعلی آل هاشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: