نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی و امام جمعه تبریز: کشور به بسیج و سپاه نیاز دارد/ ضرورت ترویج ف

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بسیج به ما نیازی ندارد و بلکه کشور به بسیج و سپاه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل ‌هاشم عصر پنج شنبه در جمع بسیجیان تبریزی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه اظهار داشت: بسیج در بحران های گوناگون در سال های پس از انقلاب به ویژه در سال های اخیر به داد انقلاب و نظام رسیده است.

وی با بیان اینکه ما به فرهنگ و وجود بسیج نیاز داریم، ادامه داد: در طول بحران‌ها بسیج همواره بوده و هست که وارد میدان شده و اوضاع را سامان داده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه این را تاریخ نیز ثبت و ضبط کرده است که بسیج هرگاه وارد میدان شد، کار را یکسره کرد، ادامه داد: بسیجی ‌ها همواره پشتیان نظام بوده ‌اند و این امر در بحران هایی مثل سال ‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۸۸ به وضوح دیده شد تا غائله ها علیه نظام خنثی شود.

حجت ‌الاسلام آل ‌هاشم با اشاره به اینکه بسیج یادگار امامی است که سراسر نور و نجات بود، گفت: امام خمینی کشور را از ظلم و زیر سایه طاغوت نجات داد پس باید امروز بسیج در دانشگاه، حوزه و مدارس تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: همه پیشرفت‌ها به برکت امام خمینی (ره) حاصل شده است و جان و مال رهبر کبیر انقلاب برای اسلام بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: