تاکید امام جمعه تبریز بر حمایت از اهل قلم
تاريخ : چهار شنبه 30 آبان 1396برچسب:, | 13:27 | نویسنده : admin

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز  :

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر حمایت مادی و معنوی مسئولان و دستگاه های مربوطه از اهل قلم و نویسندگان کتاب تاکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در آئین گرامیداشت هفته کتاب و تجلیل از کتابداران و کتاب خوانان نمونه آذربایجان شرقی در تالار اجتماعات مجتمع پتروشیمی تبریز، افزود: حمایت و پشتیبانی از نویسندگان و کسانی که در نشر، چاپ، تهیه و تدوین انواع کتاب فعالیت دارند، باعث رونق فرهنگ کتاب داری و کتاب خوانی در کشور می شود.
وی اظهار کرد: باید توجه داشت که حمایت و مساعدت به اهل قلم باعث می شود این افسران جنگ نرم در عرصه های فرهنگی با خیال آسوده و راحت دست به قلم ببرند که این امر رشد و سعادت معنوی جامعه را در پی خواهد داشت.
آل هاشم با تاکید بر ترویج و گسترش کتاب خوانی در جامعه، از کتاب خوانی به عنوان واجب دینی و وظیفه ای ملی یاد و اظهار کرد: کتاب به عنوان محصول فرهنگی هر کشور باید در سبد خرید مردم قرار بگیرد.
وی با قدردانی از کسانی که با افتخار برای رونق فرهنگ نشر کتاب و ترویج کتاب خوانی تلاش می کنند، یادآور شد: با توجه به هجمه های سنگین فرهنگی دشمنان علیه ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان، لزوم سوق دادن حرکت های فرهنگی به سوی کتاب خوانی ضروری است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از کتابداران و کتاب خوانان نمونه استان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: